måndag 3 mars 2014

Förorättad? Verkligen?

Jag skrev ett lite mindre trevligt mail till stora telebolaget, angående deras brist på faktureringsrutiner. Idag ringde "kundtjänst" upp.

Hen: "Ja, du har mailat oss, jag känner mig lite förorättad."

Vad jag undrar är om hela stora telebolaget är förorättat av mitt mail? Verkligen?

Eller var det kundtjänstmänniskan som var förorättad personligen å stora telebolagets vägnar? VERKLIGEN?!?

Samtalet fortsatte i samma stil, med stoiskt förebrående kundtjänst. Jag känner mig förorättad av att stora telebolaget låter Iq Fiskmås hantera mitt ärende.

1 kommentar:

Carina Deckner sa...

Kanske "hen" var sjuk när bolaget hade charmkurs och har dessutom glömt bort att "kunden har alltid rätt". Skriv ett mail till, eller ring....kräv att bli bemött på ett vettigt sätt....you go girl!!